
Forud for Kommunalvalget i november sidste år afholdt SIKO – DGI Fyn og Fynske Idrætsforbund et Idrætspolitisk Valgmøde i Paaruphallen med deltagelse af både politikere og en masse odenseanske foreningsfolk.
Her var der godt gang i debatten mellem politikerne og foreningsrepræsentanterne, og som en opfølgning på dette inviterer de tre arrangører nu til et Dialogmøde, hvor temaet er samarbejdet mellem foreningslivet og Odense Kommune. Vi har allerede modtaget tilmeldinger fra en del foreninger og fra flere byrådspolitikere, men der er plads til flere i lokalerne hos Odense Golfklub tirsdag d. 2. juni kl. 17.00. Så kom frisk og tilmeld dig mødet, hvor der er lidt let forplejning undervejs.
Se hele invitationen inkl. hvordan du tilmelder dig her:

